Nemzetközi díjat nyert Magyarország imázsfilmje
A Magyarországról készült kisfilm második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben.
A Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.
Think Hungary – more than expected
Az országokat bemutató imázsfilmek megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.
A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Az új imázsfilmet a londoni World Travel Market (WTM) kiállításon mutatták be először.
Ezt a cikket elolvashatod ANGOLUL is: itt
MTI / Zentai Bogi
Kapcsolódó cikkek
« Lovas-kultúra oktatás indul szeptembertől több iskolában A 2000 éves ciprusok a Caddo-tó területén »