Nemzetközi díjat nyert Magyarország imázsfilmje

márc 13 • Kult & Art • Impress Magazin

A Magyarországról készült kisfilm második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben.

A Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.

Think Hungary – more than expected

Az országokat bemutató imázsfilmek megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.

A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Az új imázsfilmet a londoni World Travel Market (WTM) kiállításon mutatták be először.

Ezt a cikket elolvashatod ANGOLUL is: itt

MTI / Zentai Bogi

Kapcsolódó cikkek

Megjegyzés írás zárolva!

« »

Impress Magazin
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.