Hogyan működtethetünk hatékonyan webáruházat?

márc 11 • egyéb • Impress Magazin

Szinte túlzás nélkül állítható, hogy a webáruházak korát éljük. Akinek valamilyen terméke van, és nincs jelen az online térben, nem sok jóra számíthat. De épp ezért nem is könnyű kitűnni a tömegből, és számos módon tehetjük hatékonyabbá az üzleti folyamatokat. Például a webáruházak nagykereskedőkkel való összekapcsolásával.

A Connestic szolgáltatásával a webáruházakba importálható és szinkronizálható számtalan nagykereskedés termékpalettája. A rendszer platformként működik, a felhasználó saját fiókján belül válogathat a nagykereskedések, források, kapcsolatok közül. Akár saját webshopjai között is kialakíthat szinkront. Beállíthat árszabályokat, raktárkészlet-szabályokat, kategória- és paraméter-megfeleltetéseket.

Mikor és miért van szükség webáruházra?

Szélesebb piaci lehetőségek, költségmegtakarítás, kényelem, magasabb profit, adatgyűjtés, versenyelőny szerzése – számos okot fel lehet sorolni, hogy miért indít ma valaki webáruházat. Annál kevesebbet azonban arra, hogy miért ne. Aki ma el szeretne adni bármit a világban, csak az offline térre aligha specializálódhat. Nem utolsósorban pedig a vevők számára is sokkal egyszerűbb minden, gondoljunk csak bele, ha mi szeretnénk valamit: felmegyünk a netre, rákeresünk valamire, betesszük a kosárba és már érkezik is. Általában ennyi az egész.

Az online értékesítés és működés továbbá kapukat nyit ki az automatizálás, az üzleti folyamatok optimalizálása terén is – ezeket pedig kár lenne nem kihasználni!

Webáruházak integrálása

Egyre több olyan innovatív és korszerű megoldásra és platformra van szükség, amelyek segítségével el lehet érni a nagykereskedéseket és javítani az üzleti folyamatokat. A kapcsolat pedig gyorsan és könnyen beállítható a folyamatosan bővülő listából. Ezt követően azonnal frissülnek a termékek a webáruházban – a nagykereskedés adatbázisa alapján –, ideértve az új és régi, törölt termékeket egyaránt.

A Connestic gyorsabbá, egyszerűbbé és könnyebbé, átláthatóvá teszi az árképzések, kategóriák és termékek adatainak megfeleltetését. Ezeket pedig minden esetben a piac változásainak és különböző marketingcéloknak megfelelően lehet változtatni.

UNAS és Shoprenter webáruházak kezelése

Amennyiben a népszerű UNAS vagy Shoprenter rendszerén keresztül fut a webáruház, elsőként meg kell adni annak megnevezését, majd az URL-t, annak elérhetőségét és online címét. Ezt követően kell kiválasztani a motort, vagyis a rendszert, amit az UNAS-on keresztül használsz. Végül pedig megadni az API KEY-t, amivel össze lehet kapcsolni az UNAS-on üzemeltetett webáruházat a Connestic rendszerével.

Az API kulcs az admin felületen található meg, a beállítások / külső kapcsolat / API kapcsolat menüpont alatt – de a megfelelő jogokra (pl. getStock, setStock, stb.) is szükség lesz hozzá. Ha mindennel megvagyunk, hozzá is adhatjuk a webáruházat.

Kapcsolódó cikkek

Megjegyzés írás zárolva!

« »